Wymiana, anulowanie i zwroty
Łatwy zwrot w 3 krokach
Krok 1 – Zgłoś zwrot
Wyślij w ciągu 14 dni od otrzymania produkt e-mail na adres info@shoppolia.pl podając numer zamówienia oraz informację, że chcesz dokonać zwrotu.
Krok 2 – Odeślij zamówienie
Starannie zapakuj produkt, dołącz formularz zwrotu i odeślij na wskazany adres.
Zawsze używaj metody wysyłki z Track & Trace.
⚠️ Odpowiadasz za przesyłkę do momentu jej otrzymania przez nas.
Krok 3 – Otrzymaj zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu zwracamy pełną kwotę w ciągu 5 dni roboczych.
Chcesz anulować zamówienie?
Powiadom nas o tym w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia przez e-mail info@shoppolia.pl.
Po upływie 12 godzin nie możemy zagwarantować możliwości anulowania, ponieważ proces realizacji zwykle już się rozpoczął.
Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, anulowanie nie jest możliwe. W takim przypadku możesz skorzystać z procedury zwrotu opisanej powyżej.
ℹ️ Kontakt i pomoc
Masz pytania?
Wyślij e-mail na adres info@shoppolia.pl.